Beloved Followers :)

cursor

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

31 January 2011

ape ? my hometown banjir ! :(

Assalamualaikum reader sekalion~


maaf. sebab da lame sgt tinggalkan blog ni bersawang-mawang.rini..terase ingin mngadu n berkongsi sikit pe yg da berlaku sepanjang aku menyepi ni.tapi xsume la..yang penting saje la ok.erm..skunk student batch aku da bizi dengan posting..weekend ritu masing2 angkut barang cam xnak balik hostel lagi dah. sampai ade yang tertinggal barang sebab excited beno nak pegi posting n jenguk tmpat org.haish..jgn careless okayy..pastikan sume barang ade.karang mnyusahkan org...hmm. turn aku lak lame lagi..28hb nnti baru la aku plak sebok nak membawe diri. tapi, syukur alhamdulillah sebab dapat dekat je. dengan ngn family & my mr.chenta-chinti aku.haha. tapi aku takut nak hadapi posting kari ni sebab aku kena ketch-up bnyak bnde yang tertangguh mase posting mase sem 2 lepas.sedeh ! T__T hope sumenye berjalan dengan lancar. dipermudahkan segale urusan.amin..(:

erm yang terbaru lak sempena CUTI GONG XI FAX COI ni..sume orang ramai yang da dapat cuti.da gumbire meluangkan mase betrsame family..berbnding ngan aku yang nasibnye xhabis2 dapat cuti lmbat dan singkat. pergh ! pluz2! sedeh skunk ni..di tambah plak ngan musim hujan yang berlarutan mnyebabkan hometown aku banjir. OMG ! sad giler.T__T.. tapi aku tau setiap pe yang berlaku pasti ade hikmah disebaliknye.so, kena chill n redha jela..lau aku xpat lek hometown kali ni.aku da wat keputusan nak membawe diri ke uma akak aku kat putrajaye je..hmm..aku mish giler kat family aku. also mkanan sedap2..huwa !


Ya Allah tabahkan la jiwe hambemu ini dalam menghadapi liku-liku kehidupan n dugaan yang engkau berikan.semoge kami semua dijauhi dari segale bala bencana.dan sume kesulitan ini bakal berakhir tidak lame lagi..Aminnn....~

No comments:

Post a Comment

like