Beloved Followers :)

cursor

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

08 December 2011

♥ Red Velvet Cakes ! ♥

Assalamualaikum.
Hello everyone, Kekecohan blog dari Putrajaya. huehuehue.
Malam ni mood lebih kepade bahagian makanan. aku pon tak tahu lah kenape. Lepas akak aku tanye aku pernah makan Sejenis cake ni atau tak aku terus search kat pak google macam mane lah rupe cakes yang akak aku gile gilekan sangat tuh.

Sekali Pak Google search ! Boom ! TerliyuQ aku melihatnye. Mungkin bagi korang yang dah pernah kenal and merase cakes ni dah tak pelik lah melihatnye. tapi bagi insan yang al jakun dan al ketinggalan zaman ni. haha. tuh diaaa.. nampak yang aku excited teringin nak merase cake ni satu hari nanti. Okayy meh aku tunjukkan pade korang ape kelainan cakes yang aku maksudkan tadi.





Tadaaaaa ! Nmapak tak ? terliyuQ tak ? haha, cakes ni aku tengok berlapis-lapis. kat otak aku dah pikir burger burger kat Mc'D je. haha sobs ! -.-











Ok cakes ni plak biasenye kalau se slice camni cukup ke hagak hagak ? cukup la erk wat merase dan selitkan di celah celah gigi. huehuehue ! >.<









Okayyy yang ni pulak di buat berbentuk cupcakes. besenye ramai orang amek cupcakes ni tyme wedding, event and bla bla bla. hihi. comell giler kan ? sentap !! -.-



Kelebihan cakes ni bagi aku unik, warnanya yang merah menaikkan selera si pelihat dan si peminat dan si pembeli. haha. Harganye yang berpatutan kena dengan hasil dan rase yang menyelerakan. So, Bagi sesiape yang belum pernah rase dan jakun macam aku. Jom try ! hihi. okayy caw cin caw ~ ;D

No comments:

Post a Comment

like