Beloved Followers :)

cursor

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

11 November 2010

MASALAH vs mematangkan diri.

salam..hye..bru rini terase nk update blog cakar ayam aku neyh.emm bulan ni memang bulan yang perit n pedih wat aku lalui...Ape x nye..harapan yang da diberi..kasih yang da disulam hilang terbang cmtu jerk.aku xtau ape yang aku da buat smp tahap ni sekali dugaan yang datang mnerpe hidup aku..ckit pon aku xrase aku nk dendam pe ntah lagi nk balas.aku xkesah..ni sume takdir tuhan yang da menjanjikan sesuatu itu terjadi.Maka jadilah ia..aku kecewe yang teramat sgt..drop giler vavi la beberape hari ni..mate ni sering mengelurkan hingus yang agk bnyak sehinggekan mate ak mnjadi sepet seperti amoy tiap2 hari..da cube nk kuatkan diri tp memang betul2 menguji kekuatan dr segi semue aspek..aku memang ckup serik nk sayang org lepas ni.. cukup la ngn ape yang aku da dapat ni..terase diri ni betul2 seperti anak patung! kejam nye kau! em.hello! aku xterase diri ak akn terus lemah cmni.ak xrugi dapat kebenaran yang sgt2 pasti ni..Betulla pesan mak,along n 'pokcik'..terime kaseh diatas sume semangat yg telah kau berikan.akan ku semat dalam2 ke lubuk jantung nieh.. (agaga..terase jiwang disituh!) hmmm..bile termenung memikirkan nasib yang terus mnerpa ak..sedikit-sedikit xsangke makin mematangkan diri aku..aku sedar..hilangnye die dalam hidup aku b'makne aku hilang orang-orang yang aku sayang! itu tidak ye! family n kawan-kawan aku sedie tok beri semangat n sokongan dari belakang! TY so much sayangs kuh sekalian. tanpa dirimu entah cmne la aku jadinye..selamat otak aku ni sihat..xpkir cm org sempit nk wat kije gile..tu sume bukan menyelesaikan masala..tapi mnambah masala n sakit kepale n jiwe orang-orang yang mnyayangi aku.huwa! mmg betul-betul sekarang ni aku terase nak p pantai sorang-sorang n jerit sekuat hati aku ape yang da aku pendam selame ni.aku nk jerit sekuat yang aku mampu..aku nk kejutkan sekalian segerombolan dugong-dugong yang kian pupus kat bumi ni..nk panggil penyu-penyu mengelilingi aku..nak kude laut bwak aku jalan-jalan mnikmati keindahan dalam air yang dalam ( ahaha macm kuat je nk dokong aku wahai si kude laut)..bio sume terkejut!!! argh! tenson gile babeng! Tuhan je yang tau betape sakitnye aku sekarang neyh! pegi pade topik td lak. aku bukan kesah pon pe..memang xrugi pape pon..jgn ingat aku lembik,aku lembut-lembut..lemah gemalai mak inang sayang selame ni bole la suke hati nk pijak-pijak! oh! sorry la ye.. kupas n cabut sume kuku-kuku ko la lau nk ckp gtu! ( ha..da mule seseme da ni..menandekan aku da marah! )..aku xde niat jugak nak sakiti insan-insan yang ingin mndekati aku n mmberikan yang t'baik wat aku.aku bukan jual mahal..tp aku nk b'sendirian..meniti ari-ari yang mndatang dengan usaha aku sendiri.biar aku pham ape itu erti kehidupan yang sebenar? ape itu cinte sejati? jangan sesekali pakse aku untuk melakukan sesuatu yang aku xingin lakukan. ( parah la kau nnti..grrrr =,=) ..satu prinsip yang aku akn semat dalam jiwe aku. ' dah ludah xkan sesekali ku jilatssss balik! hak tuih '   grrrr..(menggeleto tgn aku menaip skunk ni..hamboiii dasyet la ekau temah :'( ..hmm) ok la.. tak berdaye aku nk teruskan menaip lagi..da cam orang pakinson da neyh..

k sekian..terimas saseh :')

p/s ikhlas wat insan-insan yang mnyayangi aku : terime kasih daun keladi,kat daun keladi ade telo katak.oh..oh sedih jiwe n kolbuku.. time saseh oh sayangss sekalian.. :P
(wahaha ape pantun lah.hontam itu kadang-kadang perlu n amat diperlukan..)
Aku sayang korang dunie akhirat! ^^,


p/s tok insan yang xpernah hargai aku. : ouh! aku xrugi ngan keputusan yang aku buat.aku xkesah ape pon yang da kau buat. remember this " i don't think that i can accept u as my friend anymore.tengs 4 everthing that u do in my life.don't disturb me after this. goodbye! !








No comments:

Post a Comment

like