Beloved Followers :)

cursor

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

15 November 2010

owh! Aku Jatuh Cinte! ngee~ ^_^

* Ya allah aku jatuh cinte lagi *..aku xtau nak kate..kau da berjaye menakluki dirimu ke dalam atiku.wawawa (jiwang kowt)..emm sifat kau da ckup da wat aku ase selese ngn kau.aku xsaba nak miliki kau! siyez la weyh! tp nape kau berharge sgt smp payah aku nak miliki kau dalam mase terdekat ni ha? sakit jiwe aku! sakit otak n ati kau! nanes da ati ni.. macam-macam care aku nak gedikkan diri tok miliki kau. hesh! payah giler. eh! ko ase ko bagus sgt ke ? cm gud-gud je nak jual mahal ngan aku. hihi.erm xpe..aku xkan putus ase dapat kan kau! cikit ari lagi lau aku da dapat kau.
mmg aku xkan lepaskan genggaman yang erat dri tangan aku ni.aku nak tido ngan kau jugak! aii special no je kau kan kan..!! ^^,
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
V
____________________________________
AKU JATUH CINTE KAT KAU WAHAI ..... :p!!!!





credit too power ranger! : En Nu Are sbb da berjaye lembutkan ati aku tok angaukan mr.x ni. haha :D

No comments:

Post a Comment

like