Beloved Followers :)

cursor

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

29 December 2010

yez, i'm falling !~

Assalamualaikum..

MasyaAllah da berabuk da blog aku setelah kian lame xmengUPdatekan entry lam ni.windu plek.
aw bnyak tol cecite..cecite nak di kongsikan selame aku menghabiskan mase cuti di ghumah ni.

* cecite ! *

* cecite ! * huahuahua !~

haha..sabo la..erm..fuh! fuh ! fuh ! * amek berkat ckit * hahah!

First of all, Alhamdulillah syukur di atas segala yg telah Kau berikan kepadeku diatas perih, getir, n sakit aku selame ni.aku tak mampu nak ucapkan kegembiraan aku seperti ape lagi sbab aku rase bagaikan dunie ini ana yang punya..huahuahua. * over gedik, selebet ! * hmm, aku harapkan kegembiraan yg aku dapat ni akn aku genggam tnp terlepas sampai syurge.aku xnak terlepas di tengah jalan lagi.aku da letih. biarlah cerite lepas sume tuh aku jadi kan sempadan n pengalaman yg mngajar aku erti sebuah kehidupan.dengan adenye dugaan sebegini mmbuatkan setiap insan di muke bumi ni celik dari pejaman mate n mnjadi lbih baik dari sebelumnye, insyaAllah. hmm alhamdulillah,biarpon aku mngaku setiap manusie dimuke bumi ni xade yg perfect. tiade bndingan fizikal,rupe,taraf kehidupan n wang ringgit dalam kamus idup aku. ape yg lbih baik n penting ialah hati yg mulie n keikhlasan dijiwe.yep! everything change. everything DONE ! omg ! thankful very much ! ~
okay ckup2 la tuh.xnak over gembire sgt okayy. - u keep me from falling apart- ^_^



huu..hmm..hmm..hmmm dan hmm lagi..erm, cuti sem aku pon tak lame lagi bakal tamat.siaplah bakal berkerut-kerut lek brain aku..da nek berkarat da sebab da bape minggu tak digunekan dgn mnghadap note-note yg berlambak tuh. huwa ! tension jugak kdang-kdang.sabo jelah. hmm nak wat gane kan.da name pon student. so , tak lari la dari bnde-bnde cenggituh. papepon chaiyok2 !


p/s untuk mr heart tarakucacchah : terime kaseh atas segalenye.tunaikan segale yg disimpul rapi, leraikan segala kekusutan dijiwe.terime kasih kerana mngajar aku kmbali erti sebuah kegembiraan n kebahgiaan. * syg smpai syurge* ^^



-the end-

No comments:

Post a Comment

like