Beloved Followers :)

cursor

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

29 December 2010

improvement ~

Assalamualaikum.

hye selamat mlm wat insan2 yg sudi menjengah blog aku yg simple ni.tetibe terase rajin plak nak mengupdatkan entry ni.tapi, aku xbape pasti same ade aku tau ke tak bahan ape yg aku nak bincangkan ni.
okayy takpe.tuh small matter.pelan2 aku taip ape yg terkesima dihati aku ni okay.okay, sperti mane yg kite tau.kite xmampu nak mngite,mnjangke n mengagak berape lame lagi usie kite kat dunie ni.seberape bnyak amalan yg da kite peroleh.ape yg kite da wat n ape yg blom kite wat.adekah sume jnji kite pade manusie kite da penuhi.okay cop2! ckap pasal janji ni.adekah sume jnji kite kne tepati? kalau jnji tuh kite rase xmmpu n xkuase kite nak hadap adekah kite kne teruskan dgn perasaan yg terpakse.aku bingung kadang2.aku pon tak kate diri aku ni perfect.tapi juz nak tau la kan.ape respon korang tntang masala ni ?
hmm, bebalik pade kes tadi.aku rase b'syukur sgt sbb smpai saat ni aku mampu memijakkan kaki di bumi ni bersame insan2 yg aku sygi, yang aku kasihi, n aku rindui.syukur ats segale nikmat yg telah Kau berikan kpd aku (insan yg hine ni =,= )
aku hanye mahukan yg terbaek dalam hidup aku n org2 yg sewaktu dgnnye.pecayelah..aku bukanlah sorg yg suke mnagih populariti di khalayak umum.aku cume mahukan sahabat yg yg betul2 dinamekan sahabat.sebab selame ni aku payah nak temui sahabat yg betul2 ikhlas kawan ngn aku.
tengs pade yg still ingat kat aku.yang bgi dorongan n semangat dalam ape jue keadaan yg aku alami sekalipon.aku xmampu nak blas jase korang satu-satu. semoge Allah yg dapat mmbalas jase baek korang wahai sahabat.^^
pade insan yg sekarang mnjadi nadi n semangat aku.terima kaseh sbb xjemu2 beri kan aku kebahagiaan n semangat dlm mnjalani kehidupan seharian.mntak maap seandainye tnpe aku sedari aku ade mengguriskan hati atau leka ngn hal luar smp mengabaikan semuenye.insyaallah, aku akn cube improvekan diri yg sentiase hine n kolot ni.
aku xpnah ase mnyesal n aku xpnh putus ase dalam ape jue kputusan yg telah aku wat.tidak same sekali. jauh disudut hati ni aku risaw kalau aku sentiase lupe diri.aku xnak jadi cmtuh.bia org kenang kite dengan jase n name bkn harte semate-mate..bialah aku jadi diri aku.bialah org knal sape aku.tak nak b'lakon dalam hal-hal cmni sbb sume ni bakal dibawe b'same-same satu hari nnti.'' honestly, sy syg awk! '' xkan ade luke yg terselit dijiwe awk.sy akn pastikan itu.maaf, sy insan yg ta sempurne dalam bnyk bnde.harap awk sentiase memahami n memaafkan kesalahan yg lepas or akn dtg,yang sengaje mhupon tidak. *syg smp syurge* ^^

-the end-

No comments:

Post a Comment

like