Beloved Followers :)

cursor

Cute Polka Dotted Rainbow Bow Tie Ribbon

27 October 2011

♥ Present BORNdewali day ♥

Assalamualaikum buat sekalian pembace yang sudi menjengah ke blog ku :)

Dah lame nampaknye tak update blog ni. Tebal sungguh habuk,sawang malah ade cicak tokek melekat kat sipi penjuru blog ni.Alahai sabo jelah.Bukan sengaja tak nak updatekan blog.tapi tak bekesempatan dan tak dapat nak on9 selalu sejak practical ni.Xsempat rasenye nak hadap lappy sgt.Adatlah hidup sebagai student macam ni la kan..hek3!

Ok kali ni aku update blog just nak share ckit la kegembiraan yang aku hadapi semalam.Semalam bersamaan 26 0KTOBER 2011 merupakan hari bersejarah tiap tahun dalam hidup aku.Alhamdulillah aku masih diberi peluang lagi untuk menghirup udara dan masih boleh berpijak di bumi Allah s.w.t ni lagi.Genap 20 tahun aku pade hari semalam.Kegembiraan ni bertambah girang apabila dalam mase yang same birhtday aku ditemani Raye special.hakhak. HAPPY DEEPAVALI buat semua warga indian di serate dunia.Dengan perayaan ni sekaligus aku dapat cuti straight seminggu.Yahoo!..korang pon mesti dapat cuti gak rite ?dengan itu, dapat jugak aku balik kampung tuk sambut bithday dengan family and yang tersayang. Alhamdulillah Syukur.





** Special from my sweetheart : Baby kaponichiwa! ♥♥♥ so much ! tengs dear for this baby. ♥ I love youu so much ♥ ! :)

2 comments:

like